Officiellt den sämsta uppdateringen...ever

okej, som sagt så har jag inte skrivit här på lääänge! men man ska inte gråta över spilld mjölk som visa människor brukar säga. haha.

nu sitter jag här och har ångest och mår illa över att jag proppat i mig massa godis, men ankispanki och jag har det skoj ändå :) hihi, vi är sååå roliga :D men nu mår vi illa och anki vill göra en blogg och heta något 'frääääsigt' förslag någon? ;)

vi väntar också på att loui ska ringa från australien, saknar den lilla goingen <3

men från o med nu ska jag börja skriva igen och när jag har tid ska jag ta tag i mig själv och fixa tillbaka från jultemat och sen så skriva lite vettigt, nu blev det typ sockerchock-uttråkad-illamående-ibristpåannat-inlägg :)

Ha det gött !

xoxo

Kommentarer

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0