Sunday

Trött, sleten, förkyld. Det är vad som kom utav igår. haha nej men skämtåsido så var det väldigt kul hemma hos Cattis igår med flummdans och god mat. Tack för det Cattis! :)

Mätta och glada drog vi tjejer till Göteborg och in på en klubb där vi träffade massa kompisar. Det var väldigt kul, men mindre kul att springa till spårvagn och tåg i regnet. Var typ hemma kl. 4 (eller 3) för man ska ju ställa om klockan! Det har ni väl inte glömt? Ställa tillbaka tiden en timme.

När jag gick upp i morse såg jag en glad överraskning, min mammi har köpt sex and the city-filmen! Så den som vill se den kan komma hem till mig, haha. Men nu ska jag fixa iordning lite och sen åka och hämta bil + annat hemma hos tjejerna!

haha
haha var bara tvungen att visa hur tjock min katt är just nu när han ligger på skrivbordet, han äter jämt för att inte frysa.Tjockis ♥

Vad ska ni hitta på idag?
Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh! Vilkem tjock & gosig katt! :)

Visst är Mojitos goda.



Händer i veckan då sötnos?





Puss!

2008-10-26 @ 20:05:32
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Nina ♥

svar: jag med :D skönt att det blir ljusare på morgnarna ocks¨!



kramar/nina

2008-10-27 @ 11:44:34
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0