Myskväll

Hemma från Maria precis, har legat och ätit supergoda nachochips och ätit Ben&Jerrys glass tillsammans med Sofia och Maria, det var typ lite högstadie-reunion. Supermys i vilket fall :)
Och dom galningarna ska kanske ha varsin tjejmiddag samma helg, fullt ös, jatack!

Nu ska jag i vilket fall hoppa ner i sängen, ska bli skönt att få sova ut. Imorgon ska jag in till stan och leta lite nya hårprodukter och köpa ansiktsmask och lite smått och gott, så jag blir riktigt fräsch till skolstarten.
Någon som har bra tips på bra(kanske billiga?) produkter till håret (jag har ju ganska kort hår nu..)?

Haha, Sofia om du läser, lycka till hos tandläkaren imorgon ;) hon gillar visserligen att gå till tandläkaren(ensam om det??) men hon ska sätta in ngn sorts tandställnign med gummiband som jag hade för flera år sen, gör jätteont, levde på soppa i typ en vecka och så låter man som om man har munnen full med gröt när man pratar. haha, så får se hur pigg hon är på shopping imorrn.

Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Bbullshit

sv: Tack det blir <u>vi</u> väldigt glada över att höra :)

2008-10-28 @ 00:15:13
URL: http://bbullshit.blogg.se/
Postat av: fröken elin

ja gör det:D



HAHAHA nej för gus skull gör inte det. vem vet vart den kan ha varit?:P

2008-10-28 @ 00:16:10
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: fröken elin

hahah ne precis:P

men när man simmar måste man ju duscha efteråt:D men om jag tränar nån annanstans brukar jag försöka skynda och istället duscha hemma, känns fräschare där:D

2008-10-28 @ 00:28:04
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0