Halloween

Gomorron gomorron (nilecity-rösten haha)



Har precis vaknat upp efter en sen natt igår. Men det var skoj, förutom att kön var det värsta jag har varit med om!!
Vi åkte in kvart i 7 och kom inte in förrän 10....

Men, tänk er ett ställe som inte öppnar förrän 8, det är gratis inträde till klockan 9, och happy hour fram till 10 och runt den tiden öppnar top floor, (göteborgare vet vilken klubb jag snackar om, men ingen gratis reklam här inte :P)

så ca 500 törstiga partysugna ungdomar knör på som faaan för att komma in, alltså det var KAOS och ingen försökte styra upp det, jag stod fast i kön i ungefär 2 timmar, andrea och emma gick hem för att andrea höll på att svimma, det var det många som höll på att göra och folk sprang ut ur kön, gråtandes! Nej usch och fy det var ashemskt! men jag höll ut, eller snarare så skulle jag inte komma ut ur kön om jag så hade velat.. Men i vilket fall så blev kvällen rätt lyckad, mycket dans, mycket folk och mycket skoj!

Happy Halloween ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

haha menar de, shiit han har ju större bröst än jag. Hahaha, nilecity = hahahah! :D

2008-10-31 @ 11:19:45
URL: http://sandraagustavsson.blogg.se/
Postat av: a n n a

sv: jag har hört andra som säger likadant, att frisörerna har väldigt svårt att få lockarna stora. efter din och andras historier tror jag ändå att jag skippar det, för jag vågar inte riskera att det blir krulligt :)

tack för hjälpen!

2008-10-31 @ 11:19:45
URL: http://asurvivor.blogg.se/
Postat av: Pauline Christine

Haha visst är det! Ja verkligen, var lite så jag kände också ^^

2008-10-31 @ 11:21:26
URL: http://paulinechristine.blogg.se/

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0