ÄNTLIGEN LOV!!

ååååh vad skönt, nu kan man pusta ut i en vecka och bara ta det lugnt...eller inte...haha känns som jag har mer att göra än någonsin..här kommer en lista för er som orkar läsa och som en påminnelse för mig.

* Plugga religion(prov + debatt)
* Plugga svenska, muntliga nationella + börja läsa den astråkiga boken
* Plugga business english
* Göra UF(visitkort, logga, beställning, affärsplan)
* Träna
* Jobba för pappa
* Åka till Danmark
* Åka till Ullared
* Spa-dag
* Klippa av håret
* Sola
* Gå ut (lördag och torsdag...än så länge)
* Ha Step-up kväll med tjejerna
* Gå och se Highschool Musical 3
* Film + singstarkväll med Maria
* Storstäda rummet
* Köpa en kamera
* Köpa sex and the city- filmen

oh herre, detta kommer bli tajt med tid men det får gå som det går, ta igen lite sömn hade ju inte varit helt fel heller..

Nu ska jag städa lite, sen ska jag börja med pappas jobb och sen se idol!

Ha en trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0