TWILIGHT

efter en mysig kväll med stina, vi somnade typ halv 5 eftersom min bror hade massa kompisar här som satt och spelade hög musik och var allmänt högljudda, sen var det upp halv 10 och köra bror till jobbet

sen till kungsmässan för att plugga med Adam, Oscar, Mattias och Cattis. Oj vad flitiga vi var! haha, kanske inte...

Nu ska jag fixa lite mat och sen åka och se Twilight med Cattis och Matilda, kommer bli en supermysig kväll! hoppas den är bra, har hört att många älskar den så får se om jag blir en av dem...hm...vampyrer, kommer väl drömma mardrömmar.

See you in my nightmares (som K.West sjunger)


Kommentarer
Postat av: tezza

hehe jaa, shopping sitter aldrig fel!=)

2008-11-22 @ 19:00:29
URL: http://ttezza.blogg.se/

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0