två snusdosor och en elevrådsutbildning

Har verkligen inte haft något att blogga om här i helgen, har suttit på elevrådsutbildning 24/7 typ :P haha, eller inte, men många timmar både lördag och söndag ägnade jag åt detta.

Idag var det skola, inget roligt hände, eller jo! haha jag och några andra försöker få en kompis att sluta dricka så mycket och sluta snusa, det kom vi på idag så jag gick hem med två snusdosor! haha jag som hatar snus, allt, hur det ser ut, hur det luktar och jaa usch äckligt är det! men där gick jag ändå runt med två snusdosor i väskan, haha.



hur äckligt är det inte?!

Nu ska jag göra iordning en chai-latte och ta tag i naturkunskapen, känns jätteonödigt att lära mig om kol och shit när jag går samhäll :( men jaja, får göra ett försök iallafall.

Pusspuss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

Neeeej snus är det bästa som finns (L)

2008-11-19 @ 14:04:31
URL: http://girlyliicious.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan!



Jag letar elevrådsutbildningar, men har dock inte hittat någon bra. Vart var din utbildning? vilka/vem anordnade den?



Skulle man kunna få kontaktuppgifterna i så fall? :)



2011-04-21 @ 20:19:40
Postat av: Anonym

Hejsan!



Jag letar elevrådsutbildningar, men har dock inte hittat någon bra. Vart var din utbildning? vilka/vem anordnade den?



Skulle man kunna få kontaktuppgifterna i så fall? :)



2011-04-21 @ 20:21:15

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0