tusentals minuter utan blogg

kanske inte eller så är det så illa? orkar inte räkna efter, orkar inte så mycket, skolan suger verkligen ut den sista energin jag hade kvar.

känns som att man dör inombords när jag läser i min kalender, allt med elevråd, skola, kompisar, socialt umgänge och andra måsten, skulle bara vilja slänga den satans kalendern (hade gjort det om det inte vore för att den är så fin och dyr och att mitt liv kraschar utan den)

Sammanfattningsvis så har jag haft:
* 1 nationella prov i svenska (muntliga)
* 1 megastort religionsprov om ALLA världsreligioner
* 1 svårt business english prov där alla affärsbrev skulle finnas i ens hjärna utantill,
* Imorrn är det religionsdebatt...oj vad jag längtar...inte

Men för att muntra upp mig lite så har emma, den lilla sötnosen tvingat ut mig ikväll och kolla på felix när hans band ska spela ute på sticky, så ska dit och sen ska vi åka hem tidigt och imorrn är det skola 8.25 då ska jag ha engelska c i 2 ½ timma med katt-marie, fyyy och usch och blä, sen blir det rättskunskap med mats som är allmänt jobbig, sen religionsdebatt, sen jobba svenska, sen stallet!

Förresten så har det hänt en grej, är asstörd över det, stackars **** (du vet vem du är) och det blir intressant hur det blir imorgon i skolan. usch för vissa människor säger jag bara!

PUSSPUSS

Kommentarer

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0