Sunday Supreme

Söndag.

10.00-15.00
Var uppe rätt tidigt och har varit och kollat på Matildas gymnastiktävling. De var superduktiga och du är alltid en vinnare i mina ögon gumman <3

15.00-18.30
Hemma och var duktig, gjorde Business English shit som jag skickat till gruppen nu :)
Städade rummet också, se bilder...

FÖRE


EFTER


hoho, mammi var inte glad.
Men nu väntar maten sen bär det av till att kolla på Cattis uppvisning. Kommer bli kanon :D men varmt klädd måste man nog vara!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnéa, jag måste säga att jag är chockad! Jag trodde inte att det kunde se så förjävligt ut i ditt rum hahaha :D:D

2008-11-23 @ 21:55:08
Postat av: Anonym

Kommentaren var från Cattis btw...hihi

2008-11-23 @ 21:56:09

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0