Mary Poppins

Guten morgen!

Kom hem halv 12 igår efter att ha sett Mary Poppins på Göteborgsoperan, den var ganska bra, lite för lång kanske... men igår åkte jag till skolan kvart i 8 och sen var det full fart till 23:30 haha, var lagom pigg när jag kom hem. Men fick åka med några killar i min klass och satt i bilen och sjöng massa låtar heeela vägen hem. Det var KUL!




Nu bär det snart av till skolan, börjar 12.50 så övertalade Katt-Marie att jag behövde en sovmorgon, hihi. Sen är jag lite busig och chansar på att jag hinner från stationen till skolan in i klassrummet på 7 minuter, haha kommer aldrig att gå. Men är man duktig och aldrig kommer försent annars så är det nog lugnt ;)

Hoppas ni får en superbra dag! ♥


Kommentarer
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

sv: tack raring :*

2008-11-20 @ 11:53:23
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0