Jul på Liseberg

Godmorgon godmorgon :)

sovit gott?

Nu är jag uppe och har precis suttit i samtal med Australien i en timme, lilla Loui är där i ett år som utbytesstudent och det var jättelängesen vi hördes av så jag tänkte att ja ringer henne :) men usch nu är det jättesorgligt och tråkigt att hon inte är hemma, men som vi kom fram till så har halva tiden snart gått och våren kommer antagligen gå ännu fortare eftersom det finns så mycket att göra.


Men ska äta lite lunch nu hade jag tänkt och sen ska jag in på Jul på Liseberg och vad jag ska göra där får ni inte veta ;) hehe, men ska i vilket fall kolla på Team Surprise! Superskoj ska det bli. Får se vad jag hittar på ikväll sen,

Julstämning och brända mandlar, here we come :)


Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja den är bäst! :D Är den? Åh då måste jag göra det, tänkte önksa mig böckerna i julklapp :)

2008-11-30 @ 14:09:55
URL: http://paulinechristine.blogg.se/
Postat av: fröken elin

haha aa, när är balen då? jag skulle tycka det var görkul å leta klänning men det klart, finns mycket att välja på så förstår om du har beslutsångest.



haha aaa:D sonic är riktigt kul, det är så kul att höra låtarna från spelet, värsta nostalgi

2008-11-30 @ 21:57:56
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: tezza

jag håller med dig måste jag säga!

allt med julen är bra!

=)

2008-12-02 @ 00:40:25
URL: http://ttezza.blogg.se/

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0