Inte alltid som man tänkt sig

Årsmöte för elevrådet idag gick inte alls som vi hade trott, utan det hela slutade med att alla "dumma ungar" som bara var där för att förstöra var jätteanti och röstade emot allt och alla, så det slutade med att två random-killar kom med i elevrådet och på så sätt så röstades en av de bästa i styrelsen ut och en annan tjej med.
Tråkigt är allt jag kan säga och tack så jävla mycket skolan, ni suger!

Nu Desperate Housewives
och sen blir det sova! Ska kanske läsa genom svenskan lite för nationella... och eftersom jag var på så dåligt humör idag så ber jag om ursäkt till alla jag snäste åt idag, hoho, humörssvängningar + dålig dag = inte så trevlig Linnéa. Ber om ursäkt

Puss på er

Kommentarer

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0