Det är det jag älskar...

mysmåndag med mats var det som mattias kallade dagen och det stämde ju, inte! haha, men det blev en ganska kul dag då killarna satt och pratade om sebastians "klassiker", då han har gjort bort sig. Typ när han gick runt med vitt klet runt munnen och sa att "det är det jag älskar" (INGA MISSTOLKNINGAR; det var fetaost!!) haha, han är allt rolig han..

Imorgon är det öppet hus på skolan, jag ska stå snällt och prata väl om samhällsprogrammet och min uf-grupp ska sälja våra musmattor, hoppas det går bra! Så det blir sovmorgon imorrn, ska plugga lite med Matie också.

Men nu hör jag att Sweet Sixteen börjar igen, åter till snobbvärlden!

Puss ♥

Kommentarer

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0