Bloggen dampar?

Är det bara min blogg som gör det? Ibland går det inte att logga in och sen följer nya felmeddelanden vad jag än försöker göra, lägga upp bilder osv.

Fars dag idag, pappsen blev jätteglad över creme brulée brännaren, så gissa efterrätten ikväll? ;)
Åt supergod frukost med, nybakat bröd och massa smaskigheter.
Hur firar ni fars dag?

Har segat mest hela dagen annars, mormor var här en sväng och fick sina ögonbryn nopprade av proffset själv, mig :) haha eller inte

Nu blir det lite naturkunskap, satsar på att ha läst allt en gång innan veckan drar igång! så är man lite förberedd iallafall.


Såhär tråkigt och regnigt såg det ut i morse...



Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag skulle vilja ställa några frågor till dig, om det är okay? :-) Vilka bloggar läser du helst, och varför? Är du beroende av din och andras bloggar?

Kram /Marielle



2008-11-09 @ 19:32:19
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0