Segaste dagen

Skolan idag, segt som bara den. Varför kan vi aldrig göra något roligt? Hade jättelång håltimma så då satt jag och Mathias och spelade kort. Vad gjorde vi mer? hm...kollade på film på svenskan, Utvandrarna, någon som kan förklara varför man ska plåga stackars elever med så gamla filmer?

Efter skolan gick jag och Matilda och fikade, det var mysigt :) sen kom Jonas, Josef och Martin och fikade lite med oss. Jag hittade också (eller Matilda hittade den) en superbra julklapp till pappa, en fläckborttagningspenna, haha för han spiller ALLTID på sig! Gärna sås och annat fett som inte går bort i tvätten.

Nu ska jag kolla lite på Sweet Sixteen och sen ska jag försöka plugga lite matte, har nationella i matte C på torsdag. Någon annan som har det?
´

ser inte så gott ut nu när jag tänker efter...

Förresten så försöker jag vara nyttig och inte äta något onyttigt denna veckan (fikan idag var faktiskt mat(!)) och därför har jag suttit och ätit russin nu, haha... det är faktiskt inte så gott...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,verkligen dags att bryta den traditionen. Russin är faktist ett helt ok, kompliment. Må gått

2008-12-15 @ 18:22:25
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: obesegrad

sv: Hon hade en näve av morfars hjärtmedicin i handen som hon stoppade i munnen, tydligen så var 4 st (minns inte exakt) en överdos för vuxen om hon hade svalt dom så hade det ju kunnat sluta illa. Stack in handen och pillade ut alla tabletter. sen for vi ändå till sjukhuset men men.



var ganska liten när det hände typ 6-7 år. :O hon var ännu mindre. Det var bara jag som såg det. utan mig hade hon nog tuggat i sig tabletterna.

Nåja, det visar ju bara på att man ska vara försiktig med tabletter och sånt.. små barn stoppar allt i munnen!



Dom kör mycket gammalt..

Lärarna har ju sina refferenser..



"på min tid så såg vi den här filmen det var det senaste innom filmteknik".



2008-12-15 @ 18:28:21
URL: http://obesegrad.blogg.se/
Postat av: elina

tack så mycket, ja det är jag! :)

2008-12-16 @ 12:26:42
URL: http://dureforselina.blogg.se/

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0