Lov(e)

japp, så fyndig är jag att jag får in att jag 'love lov' i ett och samma ord, mensa nästa säger jag bara! haha skämt åt sidan (som min käre vän cattfnatt skulle säga)


bara för att min katt ser gosig ut när han sover i min fåtölj....

Äntligen är nationella över, nu kan jag andas, sova, skratta, leva igen! känns underbart även fast provet gick skit och t o m lärarna tyckte att det var väldigt svårt och konstigt, så kan det gå. men nu är det lovet som gäller! 6 dagar kvar till julafton, woho! Snart ska jag åka till tandläkaren och fixa min bettskena och sen så ska jag åka och ha dubbellektion i stallet. tjoho.

Förresten någon som vet vart man kan hitta julens alla filmer, vill gärna ha koll!

PS. Så har jag överskottsenergi efter all dextrosol som jag proppade i mig under provet. hihi.


PS2. Jag kan börja gråta när jag vill, tror jag ska öva på mina klämma-fram-tårar-skills nu.



PS3. JAG SKA SE BEYONCÉ LIVE I SKANDINAVIUM DEN 11 MAJ :D!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

sv: han tyckte det var ett jäkligt häftigt resemål ;D



vad härligt med en tom kalender!

2008-12-18 @ 17:55:50
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0