Killar är konstiga

är allt jag kan säga efter denna veckan. De börjar vänja sig lite väääl mycket vid vårt sällskap och deras sanna jag kommer verkligen fram, puh!

Har studerat mycket flitigt hela veckan, det var 200 glosor engelska ord tills onsdag, hade inte klarat det utan Vokabel,  ett glosprogram som jag rekommenderar! Superbra :) eller kan ju berätta hur det gick på provet när jag får tillbaka det, ifall det funkade eller inte :P

Sen idag var vi på marknaden och skulle sälja med UF, men det gick itne så bra, det var iskallt, (vi var där kl. 7) och det regnade, folk var snåla och köpte inte :( men vi hade kul och stod och dansa till vår julmusik. haha, sen blev det på något vänster så att jag körde bil lite överallt, på olika lämna/hämta/glömde och var tvungen att vända - uppdrag.

Nu ska jag plugga filosofi, prov imorgon, kommer gå åt helvete skulle jag tro. men man vet ju aldrig? sen stallet :) Kommer vara helt slut!

Pusspuss

Kommentarer

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0