Jag lever!!!

haha okej tänk er situationen: 5 nervösa tjejer sitter på fem övertaggade hästar som laddat som fan, musiken går på (högt!) en häst drar iväg och de andra fyra följer såklart efter,

haha ungefär så urartade vår maskeradhoppning, hästarna rusade, vi satt kvar, programmet blev lite som det blev, men jädrans vad kul det var :D haha! tyvärr så vann vi inte :/ men det var lätt vart det ändå, fast att ha knallrosa leggins ÖVER ridbyxorna var inte att rekommendera, det var jättehalt...


här får ni njuta av låten som vi hoppade till ;)

Nu när jag kom hem, trött och frusen så tyckte mamma att vi skulle gå och basta, så det gjorde vi och vet ni? JAG BADADE I HAVET! det var sjukt skönt att komma ut jättevarm ur bastun och bara slänga sig i havet, vilken adrenalinrush man fick.. så nu efter lite mat känner jag mig som en ny människa :) ska baka en kladdkaka tänkte jag och riktigt njuta av tredje advent :D


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja idag var det lite lyxtider! Praktiserar på en psykiatriskavdelning på lasarettet. Sista veckan nästa vecka...

2008-12-14 @ 18:26:13
URL: http://alexlove.blogg.se/
Postat av: JAANA

Sv: Jag hjälpte till på ett ridläger tidigare, även runt vinterhalvåret då de inte hade verksamhet. Men det uppstod som lite problem, så jag bestämde mig för att det inte var värt att fortsätta. Samtidigt ville jag inte börja på ridskola efter att ha haft det så fritt, jag kunde ju i princip ta vilken häst jag ville och själv bestämma om jag ville hoppa, ut i skogen, barbacka osv... Att rida runt i ett ridhus med tio andra för en utmattad ridlärare kändes inte så lockande efter det tyvärr. Men jag funderar på att hitta en sköthäst/medryttarhäst till hösten då jag börjar gymnasiet :)

2008-12-14 @ 18:32:07
URL: http://jaanas.blogg.se/

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0