jag har ju bil idag!

alltså detta kan vara den sämsta uppdateringen ever! förlåt förlåt förlåt alla ni trogna (2??) läsare ;)
Men okej ska försöka uppdatera er så kortfattat som möjligt annars kommer inlägget aldrig ta slut.

Lördag: Oscars 18-årsfest :) lyckad med massor av dans även fast den avbröts av att man halkade på golvet, dock var det lite för många fjortis/brats där för min smak, men kul iallafall :D

Söndag: shoppade jacka och silverskor till min nyårsoutfit (bilder kommer...) pluggade lite på rättskunskap tror jag (a) haha fast kanske jag inte gjorde nu när jag tänker efter... nää det gjorde jag inte.

Måndag: skola och MASSA PLUGG

Tisdag: Rättskunskapsprov och PLUGGA! kollade på Desperate Housewives, det var spännande!

Onsdag: skola och skrev summary till engelskan, plus pluggade till religionen, körde pappsen så det blev en sen kväll och så kollade jag på Bonde söker Fru, haha^^

Torsdag (idag): först engelska läsförståelseprov, engelska redovisning + inlämning, religionsprov. Sen hände världens roligaste grej, haha, jag får skylla på att min hjärna är död efter dessa veckorna:

Jag satt med Matilda och väntade på Carro:
Jag:
Jag kan ju lika gärna vänta med dig, för jag har missat bussen..
Matilda: okej vad snällt :)
Jag + Matilda: (snackade lite om allt möjligt) sen helt plötsligt säger Matilda:
Matilda:
körde inte du bil idag?
Jag: ??
(100 år senare)
Jag: JO DET GJORDE JAG JU!! HAHAHAHA

Herregud, fatta vad jobbigt om jag hade åkt bussen hem och sen kommit på att bilen stått kvar vid skolan, surt värre ;) aja kul var det iallafall.

Nu ska jag kolla Top Model och sen iväg till stallet för att öva till maskeradhoppningen på söndag :)


la in denna bilden för att jag är så sugen på lussebulle och för att det snart är Lucia


Kommentarer
Postat av: Pauline

Tack så mycket :) Lie nattligt svammel är aldrig fel :P

2008-12-11 @ 19:16:42
URL: http://paulinechristine.blogg.se/
Postat av: fröken elin

haha nä jag skojade bara:P vi gjorde inte lyktstolpen... den heter nog inte ens det på riktigt, jag hitta på för det var likt:P men vi gjorde katten och hunden och bänken..bordet eller nåt sånt:P

ja jag hoppas också på ett träningskort i julklapp:D så att jag kan börja.. ja börja för första gången i livet att gå på ett gym. men jag kommer nog inte gymma utan mer gå på pass:) gym är väl tråkigt? eller?:P

2008-12-12 @ 12:33:18
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Skriv något till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0